دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 29, 2024
مهدیشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان و هیئت همراه با هیئت امنا مدرسه علمیه فاطمیه مهدی شهر و مسئولین شهرستان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی نجم مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان و هیئت همراه با هیئت امنا مدرسه علمیه فاطمیه مهدی شهر و مسئولین شهرستان دیدار کرد.

خدیجه گلستانی مدیر مدرسه علمیه فاطمیه مهدی شهر در حاشیه این دیدار ضمن ابراز خرسندی و نتیجه بخش بودن این گونه دیدارها، اظهار داشت: این دیدارها زمینه وحدت بیشتر بین مسئولین برای پیشبرد اهداف و رفع مشکلات را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه هدف از این دیدارها هم‌افزایی میان حوزه علمیه و مسؤلین شهرستانی و کادر مدارس علمیه است، گفت: همچنین در جلسه ضمن بررسی مشکلات مدارس علمیه، در رابطه با نحوه جذب اعتبارات شهرستانی، پیگیری و ایجاد منابع پایدار، جذب و پذیرش حداکثری طلاب حاضرین به گفت‌وگو پرداختند.

گلستانی تصریح کرد: این جلسه با بیان پیشنهادات و راهکارهایی از طرف مدیر و معاونت‌های استان در جهت رفع اشکالات و ابهامات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مدرسه خاتمه یافت.

وی ابراز کرد: در این بازدید بعد از حجت الاسلام و المسلمین نجم، هر یک از معاونین مدرسه ضمن بیان گزارشی مختصر از فعالیت‌ها، نکاتی در رابطه با مسائل و مشکلات مدرسه را ارائه کردند.

مشکلات مدرسه علمیه فاطمیه مهدی شهر بررسی شد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha